ELAK TUA SEBELUM TUA?

urm.. bagaimana tu ya? apa maksud tua sebelum tua ni? hihihii.. maksudnya awet muda laa.. awet muda dari segi luaran, dalaman, tenaga, stamina, pemikiran, wajah. tapi itu bukan bermakna miang-miang keladi. hihihii..
 
ramai di kalangan pengguna Shaklee memberikan testimoni merasakan diri mereka lebih sihat, lebih bertenaga seperti muda-muda dahulu. jadi, perlu ke kita nak tunggu tua, baru nak titik beratkan kesihatan kita? bimbang terlambat je dek non ooiiii... tak ada salahnya jika kita jaga kesihatan kita mulai dari sekarang.
 
saya sendiri mulai makan suplemen ni masa saya belajar di universiti dulu. saya dulu belum kenal lagi Shaklee ni. multivitamin pertama yang menjengah ke dalam badan saya ni ialah proviton. tapi seperti biasa masih juga ada masalah kesihatan, masih ada sakit kepala, masih ada senggugut setiap bulan.
 
namun apabila saya konsisten dengan Shaklee ni sejak tahun lepas (masa tu bermula dengan set penyusuan 3M), saya dapat rasa perubahan positif pada tubuh badan saya. terus saya upgrade kan taraf kesihatan diri saya sendiri. kalau saya tak upgrade, siapa pula nak upgrade kan?
 
jika dulu saya sering bertukar-tukar produk untuk kulit wajah, sekarang tidak lagi. saya boleh maintain dengan satu jenis sahaja. saya rasa penjagaan dari dalam itu lebih memainkan peranan. kini kulit muka saya tidak lagi berminyak, berlumba-lumba naik jerawat, parut yang degil dah hilang dan kulit pun lebih sekata tonnya.
 
ok. sekarang kita selidik pula ada kata Dr. Nik Rahim salah seorang pengguna Shaklee. sekarang dia juga seorang dealer Shaklee.



"Masya Allah...saya syukur sangat....sebab apa tau? sebab saya kembali 'hidup' dan kembali 'muda'. Alhamdulillah....selepas saya amik beberapa produk shaklee seminggu jer...antaranya B Complex, Zinc, Joint Health Tablet, Omega Guard dan ESP....subhanallah...macam miracle happen! saya kembali cergas dan ceria...dah tak rasa cam umur 50 lagi...saya rasa muda 10 tahun...alhamdulillah....kalau dulu nak bangun tidur pon aduhai...nak kena ada 'jam loceng hidup'....dan kalau kejut pon...kalau setakat sekali tak main lah...minimum 3 kali...tu pun mujur kalau boleh bangun terus...but now....saya yang kejutkan 'jam loceng hidup @ isteri tercinta saya) walaupun tidur selewat jam 1.00 pagi. saya bangun dengan penuh ceria...badan tak de lagi rasa penat....tak ada lagi sengal2 badan....dan ehem...seksual life pon back to normal...alhamdulillah ya Allah..maybe berkat doa di bulan Ramadhan ni...
So....kalau sapa2 kat luar sana tu...rasa dah tua sebelum sampai masanya....cuba2lah produk shaklee ni..memang berbaloi sangat...
KESIHATAN ADALAH NIKMAT ALLAH YANG AMAT BERHARGA....SHAKLEE MEMBANTU ANDA UNTUK TERUS MENIKMATINYA...."



anda bagaimana?
dapatkan suplemen pilihan anda.
tidak tahu mahu yang mana?
saya membuat konsultasi percuma untuk anda.

untuk makluman, hari ini 7 ogos 2013 dan juga hari raya ke tiga, saya akan membuat penghantaran tangan-ke-tangan di sekitar dungun dan kuala Terengganu. hari raya pertama dan kedua penghantaran tangan-ke-tangan adalah di sekitar kuala Terengganu sahaja. mulai hari raya ke-empat sehingga tamat cuti sekolah, penghantaran di sekitar paka.

berminat?
hubungi saya segera ye.
MIRA, 0139080524

No comments:

Post a Comment