ENFUSELLE -- BALANCING MOISTURIZER

hip hip horey..
hari ni cuti peeps!!!
 
SELAMAT MERDEKA deh !
 
ok lah.. ni haaa nak cerita pasal day cream LÓREAL saya dah habis. jadi, untuk mendapatkan pulangan yang baik atas setiap pelaburan dan keluarnya duit saya, maka ENFUSELLE- balancing moisturizer menjadi pilihan saya. hihihii.
teruja gila beb.. sampaikan pam pun lupa beli.. ape daa.. so, sementara belum ke Shaklee, pakai tuang dengan hati-hati je laa ya.. kih3..
 
apa yang saya rasa dengan balancing moisturizer ni.
eh, sedap laa.. kalau day cream LÓREAL tu rasa macam LÓREAL, yang ni rasa macam ENFUSELLE laaa.. hahahahaaa..
 
 
 
yang bestnye, dari pagi saya pakai, sampai petang pun tak rasa melekit laa. almaklum laa saya ni kulit muka jenis oily. dan istimewanya lagi, moisturizer ni boleh dipakai siang dan malam. hurmmm, jimat duit beb! tapi saya belum pakai lagi waktu malam, habiskan yang night cream LÓREAL tu dulu. lepas semua LÓREAL habis, memang saya akan tukar terus 1 set kepada ENFUSELLE laa.. inshaAllah.. seronokkkkkkknyaaa!!!!
 
apa-apa pun, pakai segala macam produk Shaklee, memang meletops.
bukannya apa, kita beli, kita pakai, nanti tengah bulan dapat bonus. hurmm.. mana nak cari???
even pencuci pinggan mangkuk pun saya dah pakai yang Shaklee punye.
ekstrem kan? kekekeee..

 

No comments:

Post a Comment