KELUARGA BAHAGIA SHAKLEE

hai hai hai..

entri kali ni saya nak highlightkan lagi mengenai pendaftaran keahlian Shaklee.

saya terangkan sepintas lalu, tapi isi nya cukup padat.

hehehe..

sebelum itu, gambar di bawah ni meringkaskan kenapa saya pilih untuk jadi ahli Shaklee.



dan anda perlu tahu apa yang saya dah tahu.


SAYA MAHU JADI PENGEDAR SAH SHAKLEE

INGIN MENJANA PENDAPATAN DI RUMAH ??

INGIN MENIKMATI BONUS
2 ANGKA...

3 ANGKA..
4 ANGKA atau
5 ANGKA

setiap bulan??


KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

[x] menikmati KEHEBATAN PRODUK dan sihat cergas cantik sentiasa.

[x] menggunakan produk SHAKLEE sambil mendapat pulangan wang anda.

[x] memiliki ruang menjana pendapatan sampingan melalui produk SHAKLEE yang SUPER DUPER HEBAT!

[x] mampu milik dengan hanya membeli produk berdasarkan harga ahli yang jauh lebih murah disamping menjana pendapatan.

[x] membantu ahli keluarga, saudara mara terdekat yang ingin membeli produk SHAKLEE dengan harga ahli, dan anda mendapat bonus dari SHAKLEE dengan uv(point) anda.

[x] bersama-sama dengan kami di GROUP JUTAWAN SHAKLEE yang masih muda dan bergaya serta dalam keluarga SHAKLEE yang sangat harmonis.

[x] tidak perlu mantain uv sekiranya untuk kegunaan sendiri sahaja.

[x] MENIKMATI BONUS ATAS PILIHAN ANDA SENDIRI. ANDA DAPAT APA YANG ANDA MAHU.

 

Berminat?
[#] Msg/PM saya di link ini -->
 https://www.facebook.com/mira.mohd.9?fref=ts (KLIK BUTANG MESSAGE)

 @

[#] Hubungi/SMS/WhatsApp ke -->
Mira 013 908 0524
 

No comments:

Post a Comment