DESAS DESUS MEALSHAKES

hai hai hai..
hari ni sudah pun hari Rabu. huhu.. kertas soalan masih ada satu bundle belum bertanda. huhu. saya akan cuba sedaya upaya saya untuk menyiapkan segala kerja sekolah sebelum cuti sekolah menuju ke penamat. ;)

bulan jun 2013 ni adalah promosi MealShakes Shaklee Beli 6 Percuma 1. memang harga meletups dan sungguh jimat. namun, seperti biasa ada sahaja yang suka dengki dan suka meng'kondem' MealShakes ini. wallahuálam, tidak pasti saya tujuan mereka untuk apa sebenarnya.. huhu...

jadi, sebelum masing-masing membuat spekulasi yang membuta tuli, mari saya kongsikan di sini apakah persoalan dan jawapan bagi papa/mamarazi yang mengatakan MealShakes tidak sesuai/selamat bagi kanak-kanak.

saya perkenalkan dulu apakah dia MealShakes Shaklee ni.

MealShakes Shaklee ini adalah multivitamin dalam bentuk serbuk. ia mengandungi 19 jenis vitamin dan mineral yang sangat diperlukan oleh tubuh untuk proses pertumbuhan. lagi pula ia sumber yang kaya serat dan protein di samping membekalkan kalsium yang diperlukan oleh badan. maka, tidak hairanlah MealShakes ini membantu dalam sistem pelawasan najis (pembuangan najis) dan merawat/mencegah sembelit.

isu yang dibangkitkan mengenai MealShakes adalah (from: www.lifefit.my ):





harap perkongsian ini dapat mencerahkan apa yang kabur. segalanya terserah pada diri anda sendiri. tiada apa-apa paksaan. anda tentukan apa yang anda mahu. jika mahu dapatkan MealShakes pada harga jimat sempena Promo 6 Percuma 1 ni, hubungi saya di talian 013.908.0524 (whatsapp pun boleh). =)

have a nice day darlingsss !!

salam sayang..
mira :: SID :: 866876

No comments:

Post a Comment