"SHAKLEE TERBAEK"...katanya

Alhamdulillah. rasa sangat bersyukur dan gembira apabila dapat membantu kawan-kawan untuk menyusukan anak mereka. opsss! bukan saya yang tolong susukan, tapi saya membantu kawan-kawan untuk mendapatkan susu badan mereka dengan meriah dan pastinya berkhasiat. marvellous!!

di sini saya post-kan gambar testimoni EBM masing-masing. ada lagi sebenarnya gambar-gambar yang lain. tetapi sebelum sempat saya transfer-kan ke laptop, handset saya dah buat hal dan terpaksa di format semula, maka semua data-data dalam tu hilang. sob-sob-sob.

ni gambar yang di hantar oleh kawan saya kepada saya menerusi whatsapp.

 
 
 
jadi kepada yang berminat untuk mendapatkan vitamin untuk penyusuan dan vitamin untuk lain-lain tujuan, boleh lah hubungi saya di talian 013 9080524. jangan lupa untuk like FB Page saya, Health N Beauty EShoppe dan boleh add saya di FB name Mira Mohd.
 
di sini saya senaraikan antara vitamin cadangan untuk:
 
a) set diet ibu menyusukan anak
# lecithin / omega
# alfalfa
# esp
 
b) set ibu berpantang
# vitalea
# b complex
# vitamin c
# zinc
# esp
# ostematrix
 
c) set ibu hamil
# vitalea
# b complex
# vitamin c
# omega guard
# esp
# ostematrix
 
(^_^) saya adalah pengedar sah Shaklee ( ID: 866786).
(^_^) saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia.
(^_^) saya memberikan khidmat konsultasi percuma apabila anda membuat pembelian melalui saya.
(^_^) usah segan silu untuk hubungi saya ye.
 
# ROSMEIRA BINTI MOHAMAD @ ALI
# SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR [ ID : 866786 ]
# PHONE NO / SMS / WHATSAPP : 013 908 0524


No comments:

Post a Comment