Shaklee Independent Distributor (SID) Membership

assalamualaikum dan salam sabtu yang indah..!!

kejap lagi saya nak pergi ronda-ronda area Melaka ni. bawa anakanda berjalan-jalan. orang kata, jauh perjalanan, luas permandangan. hihihii.

ok lah. saya nak terangkan di sini cara-cara untuk mendaftar keahlian Shaklee.



# BAGAIMANA MAHU MENJADI AHLI / PENGEDAR SAH SHAKLEE?

Anda boleh mendaftar dengan TIGA CARA di bawah:

1) membuat pembayaran untuk BAYARAN PENDAFTARAN RM65 atau

2) membuat pembelian melebihi 200 points (RM650++) dalam satu resità KEAHLIAN PERCUMA.

  
# APA YANG PERLU ANDA LAKUKAN?

Hubungi saya dengan cara sms/whatsapp 0139080524 atau pm saya di FB Mira Mohd.

Saya akan uruskan urusan pendaftaran anda.

Atau

Anda boleh pergi sendiri ke mana-mana cawangan Shaklee yang berhampiran anda dan mendaftar menggunakan ID saya sebagai sponsor/upline.

 
# BERAPAKAH YURAN KEAHLIAN SHAKLEE?

Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke cawangan Shaklee berdekatan untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk caj pos (untuk urusan pos member kit – jadi anda hanya tunggu di rumah). Jumlahnya ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch).


# PERLU KEKALKAN POINT TAK?

Sekiranya cuma nak makan sendiri – berkongsi dengan keluarga dan sanak saudara, tak perlu maintain points.

Tapi jika anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tersebut atau boleh tingkatkan lagi points tersebut.
 

# ADAKAH PERLU MEMBUAT PEMBELIAN SETIAP BULAN UNTUK KEKALKAN KEAHLIAN?

Anda tidak perlu maintain point atau ada pembelian.
 

# APA YANG DIPERLUKAN UNTUK URUSAN PENDAFTARAN KEAHLIAN?

Anda perlukan:

1) sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee.

Boleh gunakan ID saya. Hubungi saya untuk dapatkan nombor ID saya.  

 
# JIKA SAYA DAH DAFTAR DENGAN ORANG LAIN TAPI NAK JOIN BIZ SHAKLEE TRIAL PACK
– APA PERLU SAYA LAKUKAN?

Anda boleh tukar upline dengan cara mendaftar semula. Anda perlu membuat pembayaran untuk menjadi ahli seperti mula-mula mendaftar (step paling atas tadi). Anda boleh menggunakan ID saya sebagai sponsor anda.


# APA KELEBIHAN MENJADI AHLI /PENGEDAR SAH SHAKLEE?

Anda dapat membuat pembelian dengan harga ahli.

Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada bonus cash setiap bulan.

Dengan menjadi ahli di bawah Shaklee2u (menggunakan ID saya sebagai sponsor), anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan team kami.


(^_^) Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli, boleh terus hubungi saya di justme_rma242@yahoo.com atau sms/whatsapp 013 908 0524 untuk maklumat lebih lanjut.
Saya sedia menghulurkan tangan membantu anda untuk menjana ekonomi anda..!!
 
 
Salam sayang,

XOXO
MiraMohd

No comments:

Post a Comment