SAYA KONSISTEN DENGAN

 
 
 
namun, selain dari dalam gambar ni, ada lagi dua supplemen bekalan saya yang di simpan kat dapur, iaitu ESP dan MealShakes. senang nak bancuh bila letak kat dapur. hihihii..
 
di bawah ini antara sebab kenapa saya teruskan pengambilan supplement-supplement di atas.
 
 
 

KENAPA

 
 
1. OMEGA?
>>> dulu saya ada risiko kolesterol yang menghampiri paras tinggi. beringat dari sekarang lah. juga kesihatan kaki yang banyak berdiri, bergerak dan pakai high heel. juga sebagai bekalan untuk anak saya. apa saya buat? picit dan tuang dalam minumannya. umur anak saya dah setahun tiga minggu.

2. LECITHIN?
>>> saya seorang yang pantang jumpa makanan. even sepinggan nasi arab yang kat al-rawsha atau tajine tu saya boleh habiskan sorang2. faham2 je lah ye. lemak-lemak-lemak.

3. OSTEMATRIX?
>>> saya mudah sakit tulang belakang dan sakit2 badan. setiap malam 4 biji ostematrix yang senang ditelan, esoknya tubuh best ! Alhamdulillah.

4. BCOMPLEX?
>>> saya manusia biasa, mudah marah mudah stress. bcomplex bagi saya chill dan secara tak langsung topup tenaga.

5.CHEWABLE VITA C PLUS?
>>> pengganti vita c sustained released. untuk kesihatan dan imunisasi saya.

6. ZINC COMPLEX?
>>> walaupun saya dah setahun lebih bersalin secara pembedahan, walaupun luka luaran cantik kata doctor, saya tetap lagi teruskan zinc. nak kena jaga sebab nantikan nak menambah pulak. hihi

7. GLA COMPLEX?
>>> jaga kesihatan rahim saya dari sekarang. persediaan awal.. hihiihiiii

8. ESP?
>>> tu cinta hati saya, tak boleh terpisah langsung. hehhehhee
 
9. MEALSHAKES
>>> untuk bekalan kesihatan dan menjaga eczema anak saya. saya tak nak jadi seperti sudah terhantuk baru terngadah. bagi saya mencegah lebih baik dari mrawat.
 
10. HERBAL BLEND CREME
>>> juga bekalan anak saya. saya sapu krim ini sebagai losyennya selepas mandi untuk elak dari ruam dan eczema.
 
 
berminat untuk membuat pesanan?
mahu saya buat penghantaran untuk anda?
 
ye, anda boleh hubungi saya di nombor 0139080524.
saya membuat penghantaran ke seluruh tempat.

kawasan yang berdekatan saya boleh COD, yang jauh saya boleh poskan.

selamat bercuti,
dan
selamat hari raya aidilfitri.
 

No comments:

Post a Comment