SET KEHAMILAN

ALHAMDULILLAH..
ANDA HAMIL??
TAHNIAH...!!!!

saya mengharapkan anda dapat menjalani fasa kehamilan dengan perasaan yang cukup gembira !
 
di sini saya kongsikan antara rangkaian produk Shaklee untuk set kehamilan anda agar kehamilan anda menjadi indah, ceria dan inshaAllah mendapat cahaya mata yang gebu, comel dan mulus kulitnya !

antara rangkaian kehamilan yang saya cadangkan untuk anda ialah..

1. Vitalea - Multivitamin yang terbaik dengan zat besi. Ia membantu dalam pembentukan sel darah merah. Jika ibu mengambil vitalea, tidak perlu lagi mengambil obimin ye, sayang...

2. B-complex - Mengandungi sebanyak 8 kumpulan vitamin B termasuklah asid folic. Asid folic dan B12 membantu pembentukan sel darah merah di dalam badan. Jumlah asid folic yang mencukupi dalam diet harian membantu mencegah kecacatan tiub neural.

3. Vitamin C - Membantu meningkatkan sistem pertahanan badan, berperanan dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat. Ia juga membantu dalam penghadaman zat disamping Vitamin C dapat meningkatkan taraf sistem pertahanan tubuh.

4. Ostematrix - Ibu mengandung memerlukan 1000-1300mg kalsium sehari. Ini adalah kerana bayi akan mula mengambil kalsium ibu dengan lebih banyak bermula trimester kedua. Ostematrix mengandungi bukan sahaja kalsium malah MAGNESIUM dan VITAMIN D. Vitamin D berupaya meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan tulang dan kerangka. Pengambilan OSTEMATRIX baik untuk menguatkan dan pembentukan tulang dan gigi bayi yang sihat. Pengambilannya juga boleh mengurangkan sakit pinggang , sembelit, sakit belakang , kebas-kebas atau kejang.

5. ESP - Ia adalah minuman protein yang mengandungi banyak kelebihan kepada ibu dan anak di dalam rahim. Ia penting untuk membina dan memperbaharui sel-sel tisu dan hormon dalam tubuh. Ia juga penting untuk pembentukan kuku, rambut dan kulit. Protein yang berkualiti sangat membantu pertumbuhan yang baik. Disamping MEMBERI TENAGA pada ibu, ESP mampu mencantikkan kulit bayi dalam kandungan dan ibu itu sendiri.

haaa.. dah jelas kan?
anda mahu ??
hubungi saya samaada PM melalui FB ini (message) atau boleh whatsapp ke nombor saya (mira) 0139080524.

salam sayang sokmo.

No comments:

Post a Comment