TAK KENAL MAKA TAK CINTA

"SHAKLEE MAHAL,VITAMIN ORANG KAYA,TAK MAMPU LA,SAYA MAKAN VITAMIN MURAH JER  YANG JUAL DEKAT FARMASI TU..TAPI RAMAI ORANG CAKAP SHAKLEE NIE BAGUS.."

dulu, saya pun berfikiran sebegitu. tapi setelah saya mencubanya untuk set penyusuan, saya dah mula jatuh cinta lantas saya topup untuk vitamin2 lain. sebenarnya, jika dihitung, produk shaklee ini tidak mahal sebenarnya.

contohnya, Vita C. satu botol ada 180 tabs, RM 92.50 (harga runcit, best price-boleh pm saya). cara makan hanya 1 biji sehari. so, bertahan lebih kurang 6 bulan jika di consume seorang diri. saya pula berkongsi dengan suami.

1 lagi, harga. ce bahagikan RM 92.50 tu dengan 180 tabs. haaa harganya untuk satu biji lebih kurang 50sen je kan? mana nak cari?
ada yang jual vitamin C (jenama lain) dengan harga rm45 utk 30 tabs.

bagi saya, vitamin shaklee ini bukanlah vitamin untuk orang kaya sahaja, namun ia adalah vitamin untuk semua - mampu milik, percayalah. jika masih ragu boleh hubungi dan pm saya untuk dapatkan best price.

usah ragu. usah percaya dengan kata2 orang2 sekeliling. belum cuba belum tahu. jika anda mempunyai bajet rendah, boleh mencuba set trial. jadi, apa tunggu lagi….. pilihan di tangan anda.. usah salah memilih.. =)



jom, ber-shaklee....!!!

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 

Berminat?

Hubungi saya di justme_rma242@yahoo.com atau SMS ke 017-9596850 (Mira) untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut

No comments:

Post a Comment